fredag den 4. februar 2011

Award

Jeg har modtaget en award fra Helles hjørne, hvor jeg skal fortælle 8 ting om mig selv.

1. Jeg kan ikke finde ud af at link (derfor ingen billede fra Helles hjørne)
2. Jeg er aktiv i Juelsminde husflid (hvis der skulle være en læser der ikke skulle være klar over dette)
3. Jeg elsker også at læse en god bog (bliver ikke altid til lige meget)
4. Er forøjeblikket ved at læse den glemte have
5. Kommer ind imellem til at "råbe" for meget op (specielt hvis jeg mener mennesker bliver uretfærdig behandlet)
6. Kunne ønske mig mere tid til kreative sysler
7. Den store af mine drenge har lige her i januar været oppe til den første mundtlige eksamen på universitetet med et godt resultat
8. Er ikke god til at fortælle meget om mig selv. Mener jeg er en meget almindelige kedelige dansker

1 kommentar:

Helle : sagde ...

Dejligt at du ville lege med ;-)