fredag den 27. juli 2012

Blandede bolcher

Så er der lidt nyt her fra. Der har godt nok været stille længe, men en travl hverdag sætter sine begrænsninger og her i ferie tiden har der, så absolut ikke været mindre at lave. Nyde at det er sommer og længe lyst må man jo heller ikke glemme. Det er jo med til at vi kan komme godt gennem en mørk vinter.

Først vil jeg lige vise at mit sjal fra tidliger indlæg er blevet færdig. Det gik godt med at få det klippet op og samlet masker op hele vejen ned. Det var med lidt bæveren jeg startede med at klippe, da jeg aldrig tidligere har prøvet det.





Det er også blevet til en strikket blad krave/kort poncho fra Karen Noe. Der skete lidt nyt hele tiden, så den var lidt spændende at strikke



Så er det også blevet til et hæklet firkløver tørklæde fra tante grøn i Odense. Kittet blev købt på messen i Middelfart i foråret.



Det sidste jeg har at vise er en kjole der stadig mangler knapper. Jeg syntes altid det er svært at vælge knapper, så den har hængt et stykke tid og kun manglede dette. Mønstret er købt ved krea-stoffer også fra Odense. Stoffet er købt hos As stof og strik.

Til sidst vil jeg bare ønske alle en god sommer. Nu er det nemlig min tur til at holde ferie.

5 kommentarer:

annelises kreativiteter sagde ...

Velkommen tilbage på bloggen. Dit sjal er blevet rigtig flot. Dejligt når man har færdiggjort så stort et stykke arbejde. Jeg synes at der opstår et vacum når man er færdig med et sjal så jeg har da lyst at starte på et nyt. De andre ting er også fine og kjolen er god i sommervarmen. Jeg vil ønske dig en god ferie.

Gitte sagde ...

Sikke et flot sjal,det bliver du glad for ,stort arbejde man kan glæde sig over dagligt

Helle : sagde ...

Sikke et skønt sjal, hvor er det bare nogle smukke farver du har fået sat sammen.

Det grønne tørklæde er jeg også vild med ! lige dine farver.

Håber du har haft en dejlig fødselsdag.

Knus
Helle

Marianne sagde ...

Jeg er vild med dit meget smukke sjal. God ferie

annettes kreativiteter sagde ...

Har netop været inden på din blog for at se dit Christel Seyfarth's sjal. Ih, hvor er det bare blevet flot ! Jeg er jo også ved at strikke et lignende sjal fra hende. Jeg syntes man bliver lidt "bidt" af at strikke med alle de smukke farver hun har.