onsdag den 14. december 2011

godt og blandet


Kan se det er meget laaaaang tid siden, jeg sidst har skrevet herinde. Følger stadig de forskellige blog og beundre de forskellige flotte ting og sager, der bliver fremstillet rundt omkring. Jeg får  ikke selv lavet så meget at det har været vær at skrive om, men er nu blevet enig med mig selv om at lidt også har ret.

Det er blevet til et par hjemmestrikket sokker til ældste sønnen (stor størrelse)
                                                                                                                                                                                       
                                            Et enkelt par håndleds varmer fra Kastanje strik



                               En broderet broche med spiraler, vævet pichoer og franske knuder



En enkel strikket vest fra  Uldsund. Købt på Fanø under strikkefestivalen. Vesten kaldes mønt vesten, da der var sat mønter i under valkningen, for at lave mønstret. Den er dejlig varm og har en flot og anderledes hals


Der er også blevet strikket et par camomille sjaler mere, som jeg ikke lige har fået foreviget inden de blev givet væk i gaver.

Med den fart jeg har på, med at få udgivet noget på bloggen, når jeg nok ikke flere udgivelser inden jul, så må alle have en rigtig god jul og håber i alle husker at det det går ud på er hyggen og ikke ræse afsted.

3 kommentarer:

Helle : sagde ...

Hej Dorte Godt nytår !!

Sikke nogle fine sager du har fået lavet, jeg er igang med min Camomille nr. 3 må det jo være, men den er så skøn at strikke.

Det var super hyggeligt at du var forbi vores strikkecafe i Tørring, håber at jeg kan nå forbi jer engang.

Lisbeth Angelbo sagde ...

Hej Dorte. Tak for din kommentar på min blog. Det er ikke så svært med det freeform. Man skal bare i gang... Jeg har tænkt mig på et tidspunkt at lægge lidt vejledning ind på min blog, så kan du få lidt idéer...

Jeg kan se, at det er længe siden, du har skrevet selv, men dejlige ting du har lagt på i dette indlæg:-)

Anonym sagde ...

Hej Dorte

Sikke en dejlig blog og en masse skønne kreative ting du har her.

Tak for din hilsen på min blog.

Knus Lilian