torsdag den 14. juli 2011

Læder taske

Så blev mit forsøg på at lave en taske i læder færdig.




Modellen er taget efter en taske købt i Rom i foråret.
Jeg syntes selv den er blevet okay. Den er god stor og rummelig. Farven er jeg helt vild med. Måske lidt sart. Jeg har imprægneret den for at den ikke skal modtage alt det skidt den ser, så jeg håber det hjælper lidt.

Jeg har været lidt træt af ikke at skulle have sommerferie før til september, men i dag var jeg okay tilfreds med det. Kunne lige se vi var taget på cykelferie og måske med telt.
Jeg vil alligevel ønske jer der har sommerferie fortsat god ferie, uden at være skadefro
God sommer til alle

1 kommentar:

Helle : sagde ...

Den glæder jeg mig rigtig meget til at se engang, hvor er den super flot og skøn farve du har valgt til den. Mon ikke at det snart er tid til at stikke hoveder sammen igen. Der er jo ikke så længe til der er messe igen !!!